Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Sözleri, Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Şarkı Sözü, Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Lyrics, Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Sözünü Tutamadın şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Sözünü Tutamadın Şarkı Sözleri
Seni çok severdim yüreğimde izlerin
Nasıl yaptın bunu bana nasıl değiştin
Hani hep kalacaktın sen benim olacaktın
Sözünü tutamadın yalancısın ..

Acımam kendime kıyarım bu cana
Beni nasıl koydun buralar da bir başıma
Acıdır yokluğun dayanmak zor--- buna
Sebebim oldun bak sonun da

Kaybeden ben oldum her seferde yazık değil mi
Görmedin mi sen gidince kan ağlayan gözlerimi
Duymadın mı hiç kimseler mi söylemez sana
Yıkıldım artık bütün bu şehir sevinsin buna
Ben ne yaptım uğruna ölmedim mi söyle şimdi
Gözlerim de hayalin kafam da ölüm bekçisi
Katilimsin sen benimdin ellerin değil
Çok mu istedin eline başka bir el değmesini

Resimlerin kaldı bende bakıp ölüme yaklaşırım
Fazla sürmez elbet bakarsın akıl yarım kalır
Hasretin bu canı alırsa senin suçun biliyosun
Beddua edesim gelmiyor gözüm de tütüyosun
Demiştin ya sen benim ve ben seninim herzaman
Değiştin mi ben aynıyım seviyorum bu suçmu lan
Hep bir ümit bekledim yolun da bıkmadan
Tek sen unut ben unutmam bu can çıkmadan

Seni çok severdim yüreğimde izlerin
Nasıl yaptın bunu bana nasıl değiştin
Hani hep kalacaktın sen benim olacaktın
Sözünü tutamadın yalancısın ..

Acımam kendime kıyarım bu cana
Beni nasıl koydun buralar da bir başıma
Acıdır yokluğun dayanmak zor--- buna
Sebebim oldun bak sonun da..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »