Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Sözleri, Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Şarkı Sözü, Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Lyrics, Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Söyle İçin Yanmadı Mı Şarkı Sözleri
Söyle için yanmadı mı
Bırakıp giderken beni
O gözlerin dolmadı mı
Hani seviyordun beni
Yalancıydın sende demi

Syrediyorum iftiharla rüyalarıma yansımanı
Bir delilik yapmayacam bugün gönlümün yası
Rezaletini gördüm ona da söyle hadi yalanları
Zaman aynalarda geçer güzelliğin adı kalır
Eski bir arabesk şarkı kulaklarım sağır
Odam da bir garip rüzgar ölüm diyor bağır
Şahit olmak istedin mi sen benimle kalıp
İhanetini çektim içime acıyor sol yanım
Kaybolup giderim düşünme sende bir yanım
Derdimi yazdım heryerde kaldı hatıralarım

Dokunmasın bu şarkılar uzktadır ellerin
Dilimden döküldü çaresiz bu garip ellerim
Yazmadığım zamanlar oldu köreldi kalbim
Hayyallerimin bilgisi çok umutlarım cahil
Seferber olduk bu aşkı kurtaramaz sevgim
Ali metin bir mahkumsa senin kalbin hakim
Gönlümü ülke yapmıştım sınırım sendin
Sevip saydığında yoktu neden bu derdim
Kalbimin içinde bir yer var huzurum evim
Şimdi senin bu yaptığına ölüm bile ödül gelir

Şiir
Yanmadı mı için bırakıp giderken
Kalbin yerinden çıkarcasına atmadı mı
Ellerin titremedi mi sonra
Nefesin kesilmedi mi hiç
Bütün bunları ben yaşadım ben
Sen nerden bileceksin sensizliği
Lan sen nerden bileceksin sahipsiz kalmayı
Düşünsen zaten gitmezdin
Sende yalancıydın herkes gibi demi

Söyle için yanmadı mı
Bırakıp giderken beni
O gözlerin dolmadı mı
Hani seviyordun beni
Yalancıydın sende demi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »