Arsız Bela - Sonbahar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Sonbahar Sözleri, Arsız Bela - Sonbahar Şarkı Sözü, Arsız Bela - Sonbahar Lyrics, Arsız Bela - Sonbahar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Sonbahar şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Sonbahar Şarkı Sözleri
ARSIZ BELA-
yine sensiz akşamlar
yüreğimde isyan var
kolay değil sevdiğim
bu ömrümde sonbahar
-----------
nasıl geçer günlerin
ben olmadan anlamam
yalanmıydı sözlerin
artık sana inanmam

-SERKAN AKBULUT-
yalanmıydı sözlerin ve hayalimde gözlerin
sana yazan bu kalemin işte tek derdi özlemin
oysa ne hayallerle anlatırdık her şeyi
şimdi yalan oldu her şey sevindirdin elleri
kaç sene oldu be söyle nasıl nasıl değiştin
degermiydi bi söyle gülen gözlerini sevmiştim
ömür dedik bitti işte lanet olsun her şeyine
kader dedim bitti işte sevdim öyle ölümüne
bi baktımki etrafım hepsi kolpa bir yalan
her taraftan darbe yedim yokmu yaramı bir saran
sen üzülme be annem bu gözyaşımda dinecek
acılar üzerime gelsin bugun acılar seninle bitecek

-ARSIZ BELA-
yine sensiz akşamlar
yüreğimde isyan var
kolay değil sevdiğim
bu ömrümde sonbahar
-----------
nasıl geçer günlerim
sen olmadan anlamam
yalanmıydı sözlerin
artık sana inanmam..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »