Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Sözleri, Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Şarkı Sözü, Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Lyrics, Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Sevenler Ağlarmış şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Sevenler Ağlarmış Şarkı Sözleri
Sen nasıl bir ateş nasıl bir yangın.
Yanıpta kül oldum yar ..
Ellerim bağlı gözlerim görmez .
İnandım yalan oldun yar ..
Çok yara aldım çok acı çektim .
Bilir misin bunları .
Sen seviyordun gitmem diyordun.
Unuttun mu bunları ..
Hergün istiyorken ölümü gelmiyor ne yapmalı .
Bazen umutlar tükenir etrafına bakmalı .
Kimler alıp götürmüş yaşanmadan yarınları .
Hayal ediyor insan kararsada göz altlarım.
Duygularıma yer verip uykularımı kapattım .
Son filmi çek bitir sen olmasanda yaşardım .
Oynayan da sen yazan da sen sonunda gülen sen .
Bitsin artık her seferde ben olmuşum kaybeden .
Kör olmuştum doğru diyordum bitek sana .
Ne verdin ki onca yıl olmuş sözüm bitek sana .
Hiç mi merak etmedin ne bıraktın bak ardına .
Yangın oldun ateş oldun ne çabuk unuttun .
Zaman bizi çekip götürdü bilinmez bi kuytuya .
Hayat beni bıraktı savaştım yenildim aklıma .
Sen rahat mısın bilemem ne çıktıysa bahtına .
Ben çile çektim yıkıldım hasretim lan uykuya .
Sadece sevenler ağlarmış .
Gidenlerin kalbi .
Unutanların insafı yok .
Bilmezler ne çektiğini .
Geceleri onlar uyumaz .
Sevenler yanar bir tek .
Mutluluğun daim olsun .
Sana ağır gelir bende ki yürek...
Sen nasıl bir ateş nasıl bir yangın.
Yanıpta kül oldum yar .
Ellerim bağlı gözlerim görmez .
İnandım yalan oldun yar .
Çok yara aldım çok acı çektim .
Bilir misin bunları .
Sen seviyordun gitmem diyordun.
Unuttun mu bunları ...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »