Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Sözleri, Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Şarkı Sözü, Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Lyrics, Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük Şarkı Sözleri
Söz : Cansu Kurtcu
Müzik : Fettah Can

Sözlerim var söyleyemedim
Güzel yüreğini incitemedim
Bizde eksilen bir şeyler var

Uzaklaştık dur diyemedim
Belki ben de bitsin istedim
Şimdi arkamdan ağlayan mı var

Hatayı biz aslında başlarken yaptık
Hatırla iki hayatı yarım bıraktık

Aynı yerlere bakıp
Başka şeyler gördük
Biz hayallerimize bir heves
Yalandan aşk ördük
Bir gün uyanıp uykudan
Yabancı bir yüz gördük
Yazık
Yanan ateşi söndürdük

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »