Fettah Can - Kahpe Diller Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Kahpe Diller Sözleri, Fettah Can - Kahpe Diller Şarkı Sözü, Fettah Can - Kahpe Diller Lyrics, Fettah Can - Kahpe Diller Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Kahpe Diller şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Kahpe Diller Şarkı Sözleri
Boş bir sayfaya baktım dün gece
Hüzünlendim, kalemin ucundan aktım
Efkar nasıl bir efkarsa bu
Bırakmıştım yeniden sigara yaktım

Göz ucuyla aynaya baktım dün gece
Değişmişim eskiden ne kıyaktım
Yıllar sanma ki seni unutturdu
Bir kadeh şerefine attım

Olmuyor olmuyor
Ne yapsam olmuyor

Bırakıp gitsem buraları
Ardımdan ağlar mı birileri
Kimse üzülsün istemem
Veremedim gereken değeri

Yalvarıp yakarmadan
Caydırır mı birileri
Zamanı geriye alsam
Susar mı kahpe dilleri

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »