Cem Başak - Sen Bana Bakma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cem Başak - Sen Bana Bakma Sözleri, Cem Başak - Sen Bana Bakma Şarkı Sözü, Cem Başak - Sen Bana Bakma Lyrics, Cem Başak - Sen Bana Bakma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cem BaşakCem Başak - Sen Bana Bakma şarkı sözlerinden önce Cem Başak hakkında kısaca bilgi;

Cem Başak, üniversite şenliklerinde ve çeşitli festivallerde de konserler veren ve 13 yaşından beri elektro gitar çalan bir sanatçıdır.

İlk olarak 2013 yılının ocak ayında SÜPER MÜZİK YAPIM aracılığıyla 13 şarkılık "Tek Kişilik" isimli albümünü çıkardı.

2008 de Otomatik pilot grubunu kuran sanatçı, Etnik Sentetik, barfly, hijazzband, reboot gruplarında da çaldı.
Cem Başak - Sen Bana Bakma Şarkı Sözleri
Söz: Cem Başak
Müzik: Cem Başak

İçimdeki yerini bomboş bırakırım
Gözyaşlarını da boşver gülersin onlara yarın
Bir kere sevdim diye kaç kez ödettin saymadım
Bir umut hala gözlerin bakışların

Anlamam anlamam
Seni unutmaktan anlamam
Bendeki bu sevda en karasından

Sen bana bakma bırak beni bulduğun gibi
Buralarda devam eder hayat olduğu gibi
Kabullendim işte anlıyorum yok çaresi
Sen bana bakma bırak beni bulduğun gibi
Sen bana bakma

İçimdeki yangına söndü der inanırım
Sızlayana kadar aynı yerinden yaramın
Dünya dönmekten bıkar aşk öldürene kadar
Çektirmeden peşini bırakır mı?

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »