Cem Başak - Hayal Sokağı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cem Başak - Hayal Sokağı Sözleri, Cem Başak - Hayal Sokağı Şarkı Sözü, Cem Başak - Hayal Sokağı Lyrics, Cem Başak - Hayal Sokağı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cem BaşakCem Başak - Hayal Sokağı şarkı sözlerinden önce Cem Başak hakkında kısaca bilgi;

Cem Başak, üniversite şenliklerinde ve çeşitli festivallerde de konserler veren ve 13 yaşından beri elektro gitar çalan bir sanatçıdır.

İlk olarak 2013 yılının ocak ayında SÜPER MÜZİK YAPIM aracılığıyla 13 şarkılık "Tek Kişilik" isimli albümünü çıkardı.

2008 de Otomatik pilot grubunu kuran sanatçı, Etnik Sentetik, barfly, hijazzband, reboot gruplarında da çaldı.
Cem Başak - Hayal Sokağı Şarkı Sözleri
Söz: Mustafa Cem Başak
Müzik: Mustafa Cem Başak

Kuytularda bir barda neler yaptık iki birayla
Bir seri kalp kırıcı beni orda yarım bıraktı
Cebimdeki son parayla
Bana düşen bir sigara
Burası hayal sokağı
Gecenin en son durağı

Sabaha kadar yürüdüğüm bu yollarda
Birini bir çıktığım kaldırımlarda
Düşündüm kendi kendime karar verdim bu kenti sevdiğime
Burası hayal sokağı gecenin en son durağı

İçmişim kafam bir dünya
Bilmem ki kim vardı yanımda
Aradığım tek şey aşktı oda başka güne kaldı
Baktım bütün insanlara hepsi oynuyor yalnızlara
Burası hayal sokağı gecenin en son durağı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »