Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Sözleri, Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Şarkı Sözü, Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Lyrics, Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Umut KayaUmut Kaya - Silinmeyen Hatıralar şarkı sözlerinden önce Umut Kaya hakkında kısaca bilgi;

Umut Kaya, 6 Nisan 1981, İzmir doğumludur.

Türk rock müzik şarkıcısı olmanın yanı sıra söz yazarıdır.

İlk albümünü Aralık 2008'de kendi ismi ile çıkardı. Umut Kaya isimli bu ilk albüm 10 şarkıdan oluşuyor.

15 Nisan 2014 yılında ise "Gün Olur Devran Döner" isimli ikinci albümünü çıkardı.

Türkiye genelinde 100’den fazla konser verdi.

‘Benim Annem Bir Melek’ dizisinin jenerik müziğini ve ‘Çakıl Taşları’ isimli gençlik dizisinin de tüm müziklerini Umut Kaya yaptı.
Umut Kaya - Silinmeyen Hatıralar Şarkı Sözleri
Silinmiyor gözlerimden o hatiralar
Uzadi bitmiyor bu aylar yıllar...

Öldür beni yaşamayi istemiyorum
Senden ayri bu çileyi çekemiyorum...

Şimdi benim tek tesselim
Bir yudum şarap
Bunca yildir bekliyorum
Yetmezmi yar ah...

Güldür beni ağlamayı istemiyorum
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum...

Öldür beni yaşamayı istemiorum...
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »