Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Şarkı Sözleri

Sayfamızda Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Sözleri, Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Şarkı Sözü, Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Lyrics, Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Umut KayaUmut Kaya - Mevsimler Geçerken şarkı sözlerinden önce Umut Kaya hakkında kısaca bilgi;

Umut Kaya, 6 Nisan 1981, İzmir doğumludur.

Türk rock müzik şarkıcısı olmanın yanı sıra söz yazarıdır.

İlk albümünü Aralık 2008'de kendi ismi ile çıkardı. Umut Kaya isimli bu ilk albüm 10 şarkıdan oluşuyor.

15 Nisan 2014 yılında ise "Gün Olur Devran Döner" isimli ikinci albümünü çıkardı.

Türkiye genelinde 100’den fazla konser verdi.

‘Benim Annem Bir Melek’ dizisinin jenerik müziğini ve ‘Çakıl Taşları’ isimli gençlik dizisinin de tüm müziklerini Umut Kaya yaptı.
Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Şarkı Sözleri
Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Seni ilk gördüğümde yok oldum yalan oldum
Baktım gözlerine ah o anda talan oldum
Sona kalan oldum

Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
Çok istedim yanımda sen yoktun
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Yine kayıp bir yazdı ellerin bembeyazdı
Baktım gözlerine ah onda seni yazdım
Sadece seni yazdım

Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
Çok istedim yanımda sen yoktun
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Mevsimler geçerken
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »