Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Sözleri, Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Şarkı Sözü, Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Lyrics, Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Umut KayaUmut Kaya - Canım Çok Yanıyor şarkı sözlerinden önce Umut Kaya hakkında kısaca bilgi;

Umut Kaya, 6 Nisan 1981, İzmir doğumludur.

Türk rock müzik şarkıcısı olmanın yanı sıra söz yazarıdır.

İlk albümünü Aralık 2008'de kendi ismi ile çıkardı. Umut Kaya isimli bu ilk albüm 10 şarkıdan oluşuyor.

15 Nisan 2014 yılında ise "Gün Olur Devran Döner" isimli ikinci albümünü çıkardı.

Türkiye genelinde 100’den fazla konser verdi.

‘Benim Annem Bir Melek’ dizisinin jenerik müziğini ve ‘Çakıl Taşları’ isimli gençlik dizisinin de tüm müziklerini Umut Kaya yaptı.
Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor Şarkı Sözleri
Bir sağa baktım, bir sola baktım
Elimi sallasam ellisi tatlım
Gönül elaleme bulaşıyorken
Ah be kadın yine yanımda seni
Göresim geliyor
Denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor x2

Bir sana baktım, bir bana baktım
Gözümü aldın, kör oldu bahtım
Gönül elaleme tam alışıyorken
Ah be kadın yine yanımda seni
Göresim geliyor
Denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor x2

Yoksun artık sen
Ne çektim ama bir bilsen
Bir arpa boyu yol gitsem
Ah güzelim sana
Dönesim geliyor
Denedim yemiyor
Bir yanım bekle diyor
Bir yanım beklemiyor
Sevesim geliyor
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor x2

Göresim geliyor
Denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor x2

Canım çok yanıyor
Göresim geliyor
Canım çok yanıyor
Dönesim geliyor
Canım çok yanıyor
Ölesim geliyor
Canım çok yanıyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »