Selda Bağcan - Anayasso Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selda Bağcan - Anayasso Sözleri, Selda Bağcan - Anayasso Şarkı Sözü, Selda Bağcan - Anayasso Lyrics, Selda Bağcan - Anayasso Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selda BağcanSelda Bağcan - Anayasso şarkı sözlerinden önce Selda Bağcan ile ilgili kısaca bilgi;

Selda Bağcan, 1948, Muğla doğumludur.

1971 yılında Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Mühendisliği öğrencisiyken diğer yandan müzikle ilgilenmeye başladı. İki adet 45'lik plak çıkarıp, bunlarda bir milyondan fazla satınca, meslek olarak müziği seçti.

Dış ülkelerde de konserler veren Selda Bağcan, 1972'de Bulgaristan'da gerçekleştirilen Altın Orfe Festivali'nde ülkemizi temsil etti.

2000 yılında konser vermek üzere Antakya'ya giderken trafik kazası geçirerek ağır yaralandı ve uzun süre tedavi gördü.
Selda Bağcan - Anayasso Şarkı Sözleri
Gara dağlar gar altında galanda
Ben gülmezem
Dil bilmezem
Şavatadan hakkariye yol bilmezem
Gurban olam, çaresi ne, hooyyyy babooov

Bebek yaniir, bebek hasda, bebek ataş içinde
Ben fakiro
Ben hakiro
Dohdor, ilaç, çarşi, bazar tam - takiro
Gurban olam, bu ne işdir, hoooyyy babovv

Çonçiğ ağliir, çonçiğ öliir, geçüt vermiy zap suyi
Parasizo
Çaresizo
Ben halsizo, ben dilsizo, şeher uzah yolsizo
Bu ne haldır, bu ne işdir, hooyyy babooovvv

Gara dağda gar altında ufağ ufağ mezerler
Yeddi ceset hetim hetim zap suyinde yüzerler
Hökümata arzeylesem azarlar
Ben ketumo
Ben hetimo
Ben ne biçim votandaşım, hoooyyy babooovvv

Şavatadan angaraya ses getmiiir
Biz getmeğe guvvatımız heç yetmiiir
Malımız yoh
Yolumuz yoh
Angaraya ses verecek dilimiz yoh
Ganadımız, golumuz yoh
Bu ne biçim memlekettir, hoooyyy baboooovv

Yerin yurdun adresesin bilmirem
Angarada anayasso
Ellerinden öpiy hasso
Yap bize de iltimasso
Bu işin mümkini yoh mi hooyyy babooov

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »