Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Sözleri, Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Şarkı Sözü, Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Lyrics, Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selda BağcanSelda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde şarkı sözlerinden önce Selda Bağcan ile ilgili kısaca bilgi;

Selda Bağcan, 1948, Muğla doğumludur.

1971 yılında Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Mühendisliği öğrencisiyken diğer yandan müzikle ilgilenmeye başladı. İki adet 45'lik plak çıkarıp, bunlarda bir milyondan fazla satınca, meslek olarak müziği seçti.

Dış ülkelerde de konserler veren Selda Bağcan, 1972'de Bulgaristan'da gerçekleştirilen Altın Orfe Festivali'nde ülkemizi temsil etti.

2000 yılında konser vermek üzere Antakya'ya giderken trafik kazası geçirerek ağır yaralandı ve uzun süre tedavi gördü.
Selda Bağcan - Ah Ne Olur Bizim Köyde Şarkı Sözleri
Ah ne olur bizim köyde
Herkesi okur görelim
Altmışı bulmuş babam da
Bir günlük fikir göreydim
Göreyidim ben öleydim
Ben ona kurban olaydım
Dindiren yok mu acımı
Süren yok mu ilacımı
Köyde ki yaşlı bacımı
Kilimler dokur göreydim
Göreyidim ben öleydim
Ben ona kurban olaydım
Demeyin ki ne var bunda
Kanlı kılıç durmaz kında
Elbistan'ın ovasında
Gümüşle bakır göreydim
Göreyidim ben öleydim
Ben ona kurban olaydım
Bitmez kader inandık
İnandık inandık yandık
Hep şükürü biz öğrendik
Bir beyde şükür göreydim
Göreyidim ben öleydim
Ben ona kurban olaydım
Sanmayın mahsuni candı
Ne usandı ne de caydı
Bütün fakirler doyaydı
Kendimi fakir göreydim
Göreyidim ben öleydim
Ben ona kurban olaydım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »