Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Sözleri, Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Şarkı Sözü, Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Lyrics, Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selda BağcanSelda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik şarkı sözlerinden önce Selda Bağcan ile ilgili kısaca bilgi;

Selda Bağcan, 1948, Muğla doğumludur.

1971 yılında Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Mühendisliği öğrencisiyken diğer yandan müzikle ilgilenmeye başladı. İki adet 45'lik plak çıkarıp, bunlarda bir milyondan fazla satınca, meslek olarak müziği seçti.

Dış ülkelerde de konserler veren Selda Bağcan, 1972'de Bulgaristan'da gerçekleştirilen Altın Orfe Festivali'nde ülkemizi temsil etti.

2000 yılında konser vermek üzere Antakya'ya giderken trafik kazası geçirerek ağır yaralandı ve uzun süre tedavi gördü.
Selda Bağcan - Acıyı Bal Eyledik Şarkı Sözleri
Bak su bebelerin güzelliğine
Kaşı destan gözü destan
Elleri kan içinde
Kör olasın demiyorum
Kor olma da gör beni
Damda birlikte yatmışız
Öküzü hoşça tutmuşuz
Koyun değil su dağlarda
San kendimizi gütmüşüz
Hor baktık mi karıncaya
Kırdık mı kanadını serçenin
Vurduk karacanın yavrulusunu
Ya nasıl kıyarız insana
Sen olmazsan öldürmek ne
Çürümek ne zindanlarda
Özlem ne ayrılık ne
Yokluk ne yoksulluk ne
İlenmek ne dilenmek ne
İlenmek ne dilenmek ne
İssiz güçsüz dolanmak ne
Gün gün ile barışmalı kardeş kardeş
Duruşmalı koklaşmalı söyleşmeli
Korka korka yasamak ne kahrolasın demiyorum
Kahrolma da gör
Beni kanadık toprak olduk çekildik
Bayrak olduk döküldük
Yaprak olduk geldik bugüne
Ekmeği bol eyledik acıyı bal
Eyledik sıratı yol eyledik
Geldik bugüne ekilir ekin geliriz
Ezilir un geliriz bir gider
Bin geliriz beni vurmak kurtuluş mu
Kor olasın demiyorum
Kor olma da gör beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »