Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Sözleri, Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözü, Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Lyrics, Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şebnem FerahŞebnem Ferah - Benim Adım Orman şarkı sözlerinden önce Şebnem Ferah hakkında kısaca bilgi;

Şebnem Ferah, 12 Nisan 1972, Yalova doğumludur.

Müziğe olan ilgisi, ailesininde desteği ile 5-6 yaşlarında başladı.

İlkokulda mandolin ve solfej dersleri almaya başladı, okul orkestrasında da solistlik yaptı.

Bursa Özel Namık Sözeri Lisesi'nde yatılı olarak okudu.

Sezen Aksu ve Onno Tunç'un da desteğiyle, "Kadın" isimli ilk albümünü 1996 yılında çıkardı.

İlk klibinide "Vazgeçtim Dünyadan" isimli şarkısına çekti.

Ayrıca 2007 yılında sanatçının adına çıkarılan Şebokolik isimli bir dergi 2015 yılında hala yayınını sürdürmekte.
Şebnem Ferah - Benim Adım Orman Şarkı Sözleri
İçimden geçeceksen eğer
Burdayım yürü üzerime
Ateş şiir hepsi benim hazırım ben
Gel gel gel gel

İstersen dinlen içimde
Köklerimden bir şarkı var dilimde
Çıplak ayaklarla gez her köşemde
Gel gel gel gel

Benim adım orman
Örtü yaptım yapraklardan
Serdim herkesin üstüne
Biz hepimiz uyuduk bittik yalnızlıktan

Yeşildim olabildiğince
Yaşlandım maviye değince
Hem gündüz hem gece aklına düşünce
Gel gel gel gel

Benim adım orman
Örtü yaptım yapraklardan
Serdim herkesin üstüne
Sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »