Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Sözleri, Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Şarkı Sözü, Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Lyrics, Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şebnem FerahŞebnem Ferah - Ateşe Yakın şarkı sözlerinden önce Şebnem Ferah hakkında kısaca bilgi;

Şebnem Ferah, 12 Nisan 1972, Yalova doğumludur.

Müziğe olan ilgisi, ailesininde desteği ile 5-6 yaşlarında başladı.

İlkokulda mandolin ve solfej dersleri almaya başladı, okul orkestrasında da solistlik yaptı.

Bursa Özel Namık Sözeri Lisesi'nde yatılı olarak okudu.

Sezen Aksu ve Onno Tunç'un da desteğiyle, "Kadın" isimli ilk albümünü 1996 yılında çıkardı.

İlk klibinide "Vazgeçtim Dünyadan" isimli şarkısına çekti.

Ayrıca 2007 yılında sanatçının adına çıkarılan Şebokolik isimli bir dergi 2015 yılında hala yayınını sürdürmekte.
Şebnem Ferah - Ateşe Yakın Şarkı Sözleri
Bir mum yaktığım o akşam seni andım
Korkuyu savdığım her anı hatırladım

Gittiğin günden şimdiye her şey aynı sadece
Çok özledim her kahraman gibi erken gittin

Gördüğüm en son ışık parıltı sendin
Hep parladın
Dinlendiğin o sarmaşık sonra soldu
Hep uçtun ateşe yakın

Bir kayık iki kürek
Ay parlak asil yürek
Biraz rakı biraz azık
Belki hayat bu demek

Göçtüğün gün ben
Tesadüfen düşümde gördüm veda ederken

Çok özledim her kahraman gibi erken gittin

Gördüğüm en son ışık parıltı sendin
Hep parladın
Dinlendiğin o sarmaşık sonra soldu
Hep uçtun ateşe yakın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »