Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Sözleri, Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Şarkı Sözü, Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Lyrics, Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şebnem FerahŞebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum şarkı sözlerinden önce Şebnem Ferah hakkında kısaca bilgi;

Şebnem Ferah, 12 Nisan 1972, Yalova doğumludur.

Müziğe olan ilgisi, ailesininde desteği ile 5-6 yaşlarında başladı.

İlkokulda mandolin ve solfej dersleri almaya başladı, okul orkestrasında da solistlik yaptı.

Bursa Özel Namık Sözeri Lisesi'nde yatılı olarak okudu.

Sezen Aksu ve Onno Tunç'un da desteğiyle, "Kadın" isimli ilk albümünü 1996 yılında çıkardı.

İlk klibinide "Vazgeçtim Dünyadan" isimli şarkısına çekti.

Ayrıca 2007 yılında sanatçının adına çıkarılan Şebokolik isimli bir dergi 2015 yılında hala yayınını sürdürmekte.
Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum Şarkı Sözleri
Sizi bilmem, ama ben karar verdim.
Su gibi duru olup hep akmaya,
Başka sular tanıyıp, çoğalmaya,
Dalgalanmaya, taşmaya...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Yalnız mıyım insanlar içinde?
Arkadaşlarım, aşklarım içimde.
Yara aldım bundan iki yıl önce,
Hiç susmadım, şarkı söyledim günlerce

Artık kısa cümleler kuruyorum,
Sevdiklerim, sevmediklerim yanımda.
Kabullendim herşeyi olduğu gibi.
Yola çıktım, yarınlara...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Bakıyorum aynaya her gece,
İçim rahat, biraz yorgunum sadece.
Hayatıma giren herkese,
Yaşanmış her şeye

Teşekkürler büyüyorum sizinle
Teşekkürler, büyüyorum sizinle...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »