Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Sözleri, Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Lyrics, Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Zerdaliler şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Zerdaliler Şarkı Sözleri
Ay nerde doğsa oradaydık
Dallarda zerdali çiçekleri
Savrulup gider rüzgar esince
Bütün bir bahar böyle geçti

Anlardım aklından geçenleri
Sustukça konuştuk sanki
Sevdaymış meğer içimizde
Yıllardır uyuyan deli

Sessizlik sensin geceleri
Fincana kahve koydum gel aaaa
Bugün şeytana uydum gel
Ay doğdu dağın üstünden amanaman
Dallarda beyaz çiçekler

Döndüm gecenin karasına
Artık kimse kıramaz beni
O kül gibi deniz o sesiz kız
Kayıp bir sandala binip gitti

Ne sen söyledin derdini
Ne ben sevdiğime inandım
Unut geçen eski günleri
Bunca yıl sonra nasılsın

Anlardım aklından geçenleri
Sustukça konuştuk sanki
Sevdaymış meğer içimizde
Yıllardır uyuyan deli

Sessizlik sensin geceleri
Fincana kahve koydum gel aaaa
Bugün şeytana uydum gel
Ay doğdu dağın üstünden amanaman
Dallarda beyaz çiçekler X2

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »