Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Sözleri, Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Lyrics, Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Pazara Çıktım şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Pazara Çıktım Şarkı Sözleri
Pazara çıktım pazara, seçemedim fasulya
Birden kalbim ağzıma geldi, bana öyle baktın ya
Kalbim birden ağzıma geldi, bana öyle baktın ya

Pazara çıktım pazara, seçemedim domates
Aklım başörtümden çıktı, halime güldü herkes

Boyunu mu boyuma uydursam
Huyunu mu huyuma uydursam
Anneannem kısmet derdi
Yanyana iki resim koydursam

Pazara çıktım pazara, güzelim kısmetsizim
Ne bohçam var ne de sandık, gülümsemektir çeyizim

Seçtim seçtim alamadım
Hiç birinde karar kılamadım
Fasulyeler bıyıklıydı
Domatesler kafadan çatlak

Seçtim seçtim alamadım
Hiç birinde karar kılamadım
Dolanıp durdum tezgah tezgah
Boyumca buldum, huyumca bulamadım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »