Ezginin Günlüğü - Oğul Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Oğul Sözleri, Ezginin Günlüğü - Oğul Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Oğul Lyrics, Ezginin Günlüğü - Oğul Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Oğul şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Oğul Şarkı Sözleri
Anne ben geldim
Dizlerin duruyor mu başımı koyacak?
Anne ben geldim, oğlun, hayırsızın..

Anne ben geldim,
üstüm başım perişan
Çoktan paralandı ördüğün kazak
Üzerinde yeşil nakışlar olan

Anne ben geldim, yoruldum artık
Her yolağzında kendime rastlamaktan
Sarhoş ve sarsak
Üstüm başım perişan

Kurumuş kuyunun suyu
İncirin sütü çoktan çekilmiş
Bir zamanlar dünya sandığım bahçeyi
Ayrık otları, dikenler bürümüş

Kapıdaki çıngırak kararmış nemden
Atnalı ve sarmısak duruyor ama
Oğlum, mektup yaz diyen
Sesin hala kulaklarımda

Anne ben geldim
Dizlerin duruyor mu başımı koyacak?
Anne ben geldim, oğlun, hayırsızın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »