Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Sözleri, Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Lyrics, Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Kül Vakti şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Kül Vakti Şarkı Sözleri
Tut elimden beni kaldır göçelim
Adalara bu gece
Yağım tükendi kandilim söndü
Yana yana bu gece
Canımı alsınlar dar sokaklar vakitsiz uykular
Uyanırım eli annemin gönlümü okşar
Düştüm eyvah dalgalara yar
Ay dokundu geçti bana yar
Çıkar beni kollarında yar
Kurut sakız ağacında yar
Yüreğim yanar
Nar ağacında bir kucak zakkum
Hangi yazdan kalma
Canımı al benim al ışığımı
Hüznüme dokunma
Denize bandım ekmeğimi sana getirdim yar
Suya karıştım şarkılarla gelmiyor bahar
Kimse bilmiyor derdimi
Ateşe attım kendimi
Geçti zamanı ateşin aşkın
Şimdi kül vakti
Bu deniz annemin evi
Çivit kokardı mendili
Sebebi yok ağlar dururdu
Her seher vakti

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »