Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Sözleri, Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Lyrics, Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Aşk Güzel şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Aşk Güzel Şarkı Sözleri
Bir bahar rüyasında uyandım şimdi
Dünya bildiğim dünya değil
Baktım bir yemyeşil aydınlıkmışım aslen
Bir bahçenin noksanıydım, tamam oldum ben

Aşk güzel, ne kadar güzel, yandı bütün ışıklar
Hayat güzel, ne kadar güzel, gerçek oldu masallar
Aşk güzel, ne kadar güzel, yandı bütün ışıklar
Aşk güzel, ne kadar güzel, avucumda mutluluklar

Açıldım kapılar gibi, bir başkasına
Sırlar çözüldü aramızda
Bir günaydın yağmuruymuş bütün sabahlar
Anlamak zor, anlatmak zor, neler oldu bak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »