Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Sözleri, Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Lyrics, Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Aşkı Arama şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Aşkı Arama Şarkı Sözleri
Aşkı arama çıkagelir
Gecelerin peşine taklır
Kendi yüzünü tanıyamazsın
Gün götürür gece getirir

Sen yabancı ben yabancı
İki çoçuk dünya yabancı
Ver elini bana meşke gidelim
Saz yabancı söz yabancı

Elini tuttum bana ışık yak yar aman aman
Düğüne girdim bana yakından bak aman aman
Aç yüreğini derunuma bak yar aman aman
Ver elini bana meşke gidelim
Saz yabancı söz yabancı
Ver elini banaaşka gidelim
Sen yabancı ben yabancı

Belki yaşanır unutulur
Kim unutur yalan unutur
Aşkı arama çıkagelir
Gecelerin peşine taklır

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »