Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Sözleri, Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Şarkı Sözü, Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Lyrics, Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ezginin GünlüğüEzginin Günlüğü - Acemi Aşık şarkı sözlerinden önce Ezginin Günlüğü isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Ezginin Günlüğü, 1982 yılında, İstanbul’da kurulmuş olan Türk Müzik Grubudur. Müzik Tarzı Özgün Müziktir.

1983 yılında İstanbul Hodri Meydan Kültür Merkezi`nde ilk konserini veren grubun en hit şarkısı "Düşler sokağı" oldu.

1990 yılında çıkan Ölüdeniz albümünü çıkaran grup dağıldı.

Sonraki yıllarda, Nadir Göktürk, yeni isimlerle grubu yeniden kurdu.

Son olarak ÇİMEN'S YAPIM şirketi ile 2015 yılının Eylül ayında "İstanbul Gibi" isimli albümlerini çıkardılar.
Ezginin Günlüğü - Acemi Aşık Şarkı Sözleri
Ben ne sarhoş ne de deliyim
Galiba aşkta acemiyim
İlk defa sevdim bir kuş gibiyim
Kanatlanıp ilk defa uçmuş gibiyim

Kendimi sokaklara atmak istiyorum
Caddelerde uzanıp yatmak istiyorum
Kaldırımlarda koşmak bir kuş gibi
Çarpmak ona buna sarhoş gibi

Kendimi sokaklara atmak istiyorum
Herkese selam verip hatır sormak istiyorum
Kadınlara teyzeciğim adamlara amca bey
Bebekleri eğilip öpmek istiyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »