Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Sözleri, Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Şarkı Sözü, Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Lyrics, Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Edip AkbayramEdip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni şarkı sözlerinden önce Edip Akbayram isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Edip Akbayram, 29 Aralık 1950, Gaziantep doğumludur. Tarzı özgün müzik, pop ve türküdür.

Daha dokuz yaşında iken Çocuk Felci hastalığına yakalandı.

Kendim ettim kendim buldum isimli ilk plağını, lise yıllarında yaptı.

1971'de Altın Mikrofon Yarışması'na katıldı ve ilk bestesi "Kükredi Çimenler" ile birinci oldu.

1974 yılında Dostlar Orkestrası'nı kuran sanatçı, Anadolu pop müziğinin önde gelen isimlerinden biri olmayı başardı.

Aldırma Gönül ve Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz isimli şarkılarıyla satış rekorları kıran ve altın plak kazanan sanatçının 250 civarında ödülü var.
Edip Akbayram - Dağlar Dağladı Beni Şarkı Sözleri
Dağlar dağladı beni
Gören ağladı beni
Gitti canım (yarim) gelmedi
Derde bağladı beni

Oy bana bana bana
Su vermez çaylar bana
Vay bana bana bana
Yol vermez dağlar bana
Gitti canım gelmedi
Su vermez çaylar bana

Dağların arkasından
Öldüm yar sevdasından
Bilseydim ayrılık var
Giderdim arkasından

Oy bana bana bana
Yol vermez dağlar bana
Gitti yarim gelmedi
Su vermez çaylar bana

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »