Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Sözleri, Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Şarkı Sözü, Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Lyrics, Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Edip AkbayramEdip Akbayram - Çeşmi Siyahım şarkı sözlerinden önce Edip Akbayram isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Edip Akbayram, 29 Aralık 1950, Gaziantep doğumludur. Tarzı özgün müzik, pop ve türküdür.

Daha dokuz yaşında iken Çocuk Felci hastalığına yakalandı.

Kendim ettim kendim buldum isimli ilk plağını, lise yıllarında yaptı.

1971'de Altın Mikrofon Yarışması'na katıldı ve ilk bestesi "Kükredi Çimenler" ile birinci oldu.

1974 yılında Dostlar Orkestrası'nı kuran sanatçı, Anadolu pop müziğinin önde gelen isimlerinden biri olmayı başardı.

Aldırma Gönül ve Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz isimli şarkılarıyla satış rekorları kıran ve altın plak kazanan sanatçının 250 civarında ödülü var.
Edip Akbayram - Çeşmi Siyahım Şarkı Sözleri
İşte gidiyorum çeşmi siyahım
İşte gidiyorum çeşmi siyahım
Aramızda dağlar sıralansada, sıralansada
Sermayem derdimdir ey dost servetim ahım
Karardıkça bahtım bahtım karalansada

Haydi dolaşalım yüce dağlarda
Haydi dolaşalım ey dost yüce dağlarda
Dost beni bıraktı ah ile zarda, ah ile zarda
Ölmek istiyorum viran bağlarda
Ayağıma cennet cennet sıralansada
Ölmek istiyorum ey dost viran bağlarda
Ayağıma cennet cennet sıralansada

Bağladım canımı zülfün teline
Bağladım canımı ey dost zülfün teline
Dost beni düşürdün elin diline, elin diline
Güldün Mahsuni'nin ey dost garip haline
Mervan'ın elinde ey dost paralansada

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »