Avril Lavigne - Unwanted Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Unwanted Sözleri, Avril Lavigne - Unwanted Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Unwanted Lyrics, Avril Lavigne - Unwanted Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Unwanted şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Unwanted Şarkı Sözleri
All that I did was walk over
~yaptığım tek şey üzerinde yürümemdi
Start off by shaking your hands
~ellerini sallayıp yola çıkıyorsun
That's how it went
~işte böyle gitti
I had a smile on my face
~yüzümde bir tebessüm vardı
and I sat up straight
~ve ben öyle oturdum�

Oh yeah yeah
~oh evet evet
I wanted to know you
~seni tanımak istedim
I wanted to show you
~sana göstermek istedim

~*Chorus*~

You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
You don't want me there
~beni orada istemiyorsun
You just shut me out
~sadece beni kapatıyorsun
You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
If you had your way
~eğer kendi yöntemini uygulasaydın
You'd just shut me up
~beni sadece kapatacaktın
Make me go away�
~uzaklaştır beni�

No i just don't understand why you
~hayır sadece anlamıyorum neden sen
Wont talk to me it hurts that i'm
~benimle konuşmuyorsun.
So unwanted for nothing don't
~bir hiç için böyle istenmeyen olmak beni incitiyor.
Talk words against me
~bana karşı sözüklerle konuşma

I wanted to know you
~seni tanımak istedim
I wanted to show you
~sana göstermek istedim

~*Chorus*~

You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
You don't want me there
~orada olmamı istemiyorsun
You just shut me out
~sadece beni kapatıyorsun
You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
If you had your way
~eğer kendi yöntemini uygulasaydın
You'd just shut me up
~beni sadece kapatacaktın
Make me go away�
~uzaklaştır beni�

I tried to belong it didn't seem wrong
~ait olmayı denedim,ters görünmüyordu
My head aches!!
~başım ağrıyor!!
It's been so long
~uzun zamandır�
I write this song, that's what it takes
~bu şarkıyı yazıyorum, neler götürdüğünü�

~*Chorus*~

You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
You don't want me there
~beni orada istemiyorsun
You just shut me out
~sadece beni kapatıyorsun
You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
If you had your way
~eğer kendi yöntemini uygulasaydın
You'd just shut me up
~beni sadece kapatacaktın
Make me go away�
~uzaklaştır beni�

~*Chorus*~

You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
You don't want me there
~beni orada istemiyorsun
You just shut me out
~sadece beni kapatıyorsun
You don't know me
~beni tanımıyorsun
Don't ignore me
~beni görmemezlikten gelme
If you had your way
~eğer kendi yöntemini uygulasaydın
You'd just shut me up
~beni sadece kapatacaktın
Make me go away�
~uzaklaştır beni�

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »