Avril Lavigne - Remember When Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Remember When Sözleri, Avril Lavigne - Remember When Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Remember When Lyrics, Avril Lavigne - Remember When Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Remember When şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Remember When Şarkı Sözleri
Remember when I cried to you a thousand times
Senin için binlerce kez ağladığım zamanı hatırla

I told you everything
Sana her şeyi anlattım

You know my feelings
Duygularımı biliyosun

It never crossed my mind
Asla aklımdan geçmedi

That there would be a time for us to say goodbye
Bizim veda edeceğimiz bir zaman olacağı

What a big surprise
Ne büyük bir süpriz

But I'm not lost
Ama kayıp değilim

I'm not gone
Gitmedim

I haven't forgot
Unutmadım

These feelings I can't shake no more
Bu duyguları daha fazla umursamazdan gelemem

These feelings are running out the door
Bu duygular dışarıya koşuyor.

I can feel it falling down
Yıkılışını hissedebiliyorum

And I'm not coming back around
Ve geri dönmüyorum.

These feelings I can't take no more
Bu duygular daha fazla dayanamıyorum

This emptiness in the bottom drawer
Bu boşluk çekmecenin en dibinde

It's getting harder to pretend
Rol yapmak gittikçe zorlaşıyor

And I'm not coming back around again
Ve yeniden geri gelmiyorum

Remember when
Hatırla

I remember when it was "together 'til the end"
Hatırlıyorum "Sonsuza dek birlikteyiz" dediğimiz zamanları

Now I'm alone again
Şimdi yine yalnızım

Where do I begin?
Nerden başlayayım?

I cried a little bit
Biraz ağladım

You died a little bit
Biraz kırıldın

Please say there's no regrets
Lütfen hiçbir pişmanlığın olmadığını söyle

And say you won't forget
Ve unutmayacağını söyle

But I'm not lost
Ben kayıp değilim

I'm not gone
Gitmedim

I haven't forgot
Unutmadım

These feelings I can't shake no more
Bu duyguları daha fazla umursamazdan gelemem

These feelings are running out the door
Bu duygular dışarıya koşuyor.

I can feel it falling down
Yıkılışını hissedebiliyorum

And I'm not coming back around
Ve geri dönmüyorum.

These feelings I can't take no more
Bu duygular daha fazla dayanamıyorum

This emptiness in the bottom drawer
Bu boşluk çekmecenin en dibinde

It's getting harder to pretend
Rol yapmak gittikçe zorlaşıyor

And I'm not coming back around
Geri gelmiyorum

Again
Tekrar

Remember when
Hatırla o zamanları

That was then, now it's the end
O o zamandı, şimdi bu son

I'm not coming back
Geri gelmiyorum

I can't pretend
Rol yapamam

Remember when
Hatırla o zamanları

These feelings I can't shake no more
Bu duyguları daha fazla umursamazdan gelemem

These feelings are running out the door
Bu duygular dışarıya koşuyor.

I can feel it falling down
Yıkılışını hissedebiliyorum

And I'm not coming back around
Ve geri dönmüyorum.

These feelings I can't take no more
Bu duygular daha fazla dayanamıyorum

This emptiness in the bottom drawer
Bu boşluk çekmecenin en dibinde

It's getting harder to pretend
Rol yapmak gittikçe zorlaşıyor

And I'm not coming back around again
Ve yeniden geri gelmiyorum

Remember when
Hatırla o zamanları

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »