Avril Lavigne - Not Enough Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Not Enough Sözleri, Avril Lavigne - Not Enough Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Not Enough Lyrics, Avril Lavigne - Not Enough Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Not Enough şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Not Enough Şarkı Sözleri
I'm sorry
Üzgünüm

If this hurts you
Eğer bu canını acıtıyorsa

But I tried to keep what we had once
Ama bir zamanlar sahip olduğumuz şeyi korumaya çalıştım

I was wrong
Hatalıydım

It wasn't keeping me awake
Bu beni uyanık tutmuyodu.

You didn't listen (You didn't listen)
Dinlemedin.

You didn't hear me (You didn't hear me)
Beni duymadın.

When I said I want more
Daha fazlasını istediğimi söylediğimde

I got no more
Daha fazlasına sahip değildim.

You were stealing me away
Beni uzaklaştırıyordun.

Oh

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil, yeterli değil

to give me what it is I want
Bana her istediğimi vermek

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil yeterli değil

to get me everything I need
Bana her ihtiyacım olanı bulmak

And I, I wish it was
Ve keşke, keşke yeterli olsaydı

I think it's time to give this up
Bence bunu bitirmenin zamanı geldi

Oh, oh
Oh, oh

All the memories
Tüm anılar

That we're losing
Kaybettiğimiz

All the time that I spent with you everyday
Seninle geçirdiğim tüm o anlar

I think it's running down the drain
Bence artık dökülüyor hepsi

I'm feeling (feeling)
Hissediyorum

That we're fading
Biz yokoluyoruz.

Don't make this as hard as you think it would be
Bunu senin düşündüğün kadar zorlaştırma

It's a lot easier than it seems
Göründüğünden çok daha kolay.

Yeah

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil, yeterli değil

to give me what it is I want
Bana her istediğimi vermek

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil yeterli değil

to get me everything I need
Bana her ihtiyacım olanı bulmak

And I, I wish it was
Ve keşke, keşke yeterli olsaydı

I think it's time to give this up
Bence bunu bitirmenin zamanı geldi



And I can feel it falling down
Düştüğünü hissediyorum

Slowly, slowly
Yavaşça, yavaşça

I can see us starting to drown
Boğulmaya başladığımızı görebiliyorum.

Can't stop it now
Bunu şimdi durduramam

I can see you burning out
Kendini mahvettiğini görebiliyorum

So show me, show me
O zaman göster bana, göster bana

How you gonna turn it around
Bunu nasıl düzelteceksin?

Because
Çünkü

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil, yeterli değil

to give me what it is I want
Bana her istediğimi vermek

It's not enough, it's not enough
Yeterli değil yeterli değil

to get me everything I need
Bana her ihtiyacım olanı bulmak

And I, I wish it was
Ve keşke, keşke yeterli olsaydı

I think it's time to give this up
Bence bunu bitirmenin zamanı geldi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »