Avril Lavigne - Never Satisfy Me Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Never Satisfy Me Sözleri, Avril Lavigne - Never Satisfy Me Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Never Satisfy Me Lyrics, Avril Lavigne - Never Satisfy Me Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Never Satisfy Me şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Never Satisfy Me Şarkı Sözleri
Excuse me sir, do I have your attention?
There's something if you don't mind I'd like to mention
so open those ears, sit your butt down and shut your mouth up
I'm aware that it's hard for you to do that,
all I ask is lay down, put your feet up
now soak in, pay attention, learn a lesson loud and clear

[Chorus]
Hey, you're a dirty liar,
you wrung me out for something I thought was right,
I wanted to be left alone,
not shown around like your golden prize.
Oh, I looked around,
look what happened, you found out:
You never satisfy me

Never trusted anyone in the first place,
you turned me up, you're disgusting anyway
Hear that music, crank it up,
is there something familiar in the singer's voice?
Turn it down, now listen to me,
what made you think you were my authority?
I'm awake, finally now I'm able to move on (just gotta tell the truth)

[Repeat Chorus]

Now do these words stick to you, hope they do
think about it, think about it
stick to you like superglue, keep you from the things you do

[Guitar solo]

Hey, you're a dirty liar.
You wrung me out for something I thought was right.
I wanted to be left alone,
not shown around like your golden prize.
Oh, I looked around,
look what happened, you found out...

Hey, you're a dirty liar,
you wrung me out for something I thought was right,
I wanted to be left alone,
not shown around like your golden prize.
Oh, I looked around,
look what happened, you found out:
You never satisfy me.



Bana Asla Yetmezsin

Afedersiniz efendim, bir dikkatinizi verir misiniz?
Birşey var, bölmüyorsam bahsetmek isterim
Neyse aç şu kulakları, otur aşağı va kapat o çeneni
Senin için bunu yapmanın zorluğunun farkındayım
Tek ricam yaslan dinlen
Şimdi çek (söylediğimi), dikkat et, bir ders öğren yüksek ve açıkca

Nakarat;
Ah, seni pislik yalancı
sen beni doğru olduğunu sandığım birşeyin içine büktün (çektin)
Ben yalnız bırakılmış olmak istedim
etrafta görünmeyen senin cakan gibi değil
Oh, Etrafa baktım
ne olduğuna bak, sen anla
Bana asla yetmezsin

Kimseye güvenmedim ilk başta ben hep
sen beni değiştirdin, iğrençsin sen neyse
Duy bu müziği çıkarabildin mi,
bir tanıdıklık var mı şarkıcının sesinde ?
Kıs, şimdi beni dinle
Benim otoritemin sen olduğunu ne düşündürdü?
Uyanığım sonunda, şimdi ileriye gitmek için hazırım (sadece doğruları söylemeliyim)

Tekrar Nakarat

Şimdi umarım bu sözler seni iğneler
bunu bir düşün , bir düşün
Yaptığın şeylerle iyice sana yer edinsin japon yapıştırıcısı gibi

Gitar solo;

Nakarat;
Ah, seni pislik yalancı
sen beni doğru olduğunu sandığım birşeyin içine büktün (çektin)
Ben yalnız bırakılmış olmak istedim
etrafta görünmeyen senin cakan gibi değil
Oh, Etrafa baktım
ne olduğuna bak, sen anla
Bana asla yetmezsin

Ah, seni pislik yalancı
sen beni doğru olduğunu sandığım birşeyin içine büktün (çektin)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »