Avril Lavigne - My Happy Ending Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - My Happy Ending Sözleri, Avril Lavigne - My Happy Ending Şarkı Sözü, Avril Lavigne - My Happy Ending Lyrics, Avril Lavigne - My Happy Ending Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - My Happy Ending şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - My Happy Ending Şarkı Sözleri
Let's talk this over
Bunu konuşup halledelim


It's not like we're dead
Ölmedik ya

Was it something i did?
Bu benim yaptığım bir şey miydi?

Was it something you said?
Yoksa senin söylediğin bir şey mi?

Don't leave me hangin
Beni asılı bırakma

In a city so dead
Böyle ölü bir şehirde

Held up so high
Böylesine yüksekte

On such a breakable thread
Bu kadar ince bir ipin üzerinde..


PRE-CHORUS:
You were all the things i thought i knew
Sen benim bildiğimi sandığım herşeydin


And i thought we could be
Ve ben birlikte var olabileceğimizi düşünmüştüm



CHORUS:
You were everything everything that i wanted
Sen benim istediğim herşeydin


We were meant to be supposed to be
Biz birlikte olmalıydık

But we lost it
ama onu kaybettik

All of our memories so close to me
Bana çok yakın olan tüm hatıralar

Just fade away
kaybolup gitti

All this time you were pretendin
Bu kadar zamandır rol yapıyordun

So much for my happy endin'(2)
Bu benim mutlu sonum için çok fazla

You've got your dumb friends
Senin aptal arkadaşların var

I know what they say
Ne söylediklerini biliyorum


They tell you i'm difficult
sana benim zor olduğumu söylüyorlar

But so are they
Ama onlar da öyle

But they don't know me
Ama beni tanımıyorlar.


Do they even know you?
Seni bile tanıyorlar mı ki?

All the things you hide from me
Benden sakladığın şeylerin hepsini

All the shit that you do[CD version]
Yaptığın bütün b.kları
(All the stuff that you do [Radio version]
Yaptığın bütün şeyleri)


PRE-CHORUS

CHORUS

It's nice to know that you were there
Yanımda olduğunu bilmek güzeldi

Thanks for acting like you care
Beni önemsiyormuş gibi rol yaptığın için teşekkürler

And making me feel like i was the only one
Ve beni tekmişim gibi hissettirdiğin için

It's nice to know we had it all
Her şeyi tükettiğimizi bilmek güzel

Thanks for watching as i fall
Ben düşerken izlediğin için teşekkürler


And letting me know we were done
Ve bittiğini bilmemi sağladığın için


CHORUS(2)

So much for my happy endin' (2)
Mutlu sonum için çok fazla

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »