Avril Lavigne - Losing Grip Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Losing Grip Sözleri, Avril Lavigne - Losing Grip Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Losing Grip Lyrics, Avril Lavigne - Losing Grip Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Losing Grip şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Losing Grip Şarkı Sözleri
Are you aware of what you make me feel, baby
Beni nasil hissettirdiginini farkinda misin, bebek?

Right now I feel invisible to you, like I'm not real
Su anda sana karsi görünmez hissediyorum, gerçek degilmisim gibi

Didn't you feel me lock my arms around you
Kollarimi etrafinda birlestirmemi istememismiydin

Why'd you turn away?
Neden sirtini döndün?

Here's what I have to say
Iste söylemem gerekenler

I was left to cry there, waiting outside there
Orada aglamak üzere birakildim, disarda beklerken

Burning with a lost stare
Kayip bir bakisla yanarken

That's when I decided
O zaman karar verdim

Nakarat :

[ Why should I care
Neden umursayayim

'Cuz you weren't there when I was scared
Çünkü korktugumda orada degildin

I was so alone
O kadar yalnizdim ki

You, you need to listen
Sen, senin dinlemeye ihtiyacin var

I'm starting to trip, I'm losing my grip
Tökezlemeye basliyorum, kontrolü kaybediyorum

And I'm in this thing alone
Ve bu iste yalnizim ]

Am I just some chick you place beside you to take somebody's place
Birilerinin yerini alman için yanina koydugun bir piliçten mi ibaretim?

When you turn around can you recognize my face
Bana döndügünde, yüzümü taniyabiliyor musun?

You used to love me, you used to hug me
Eskiden beni severdin, eskiden bana sarilirdin

But that wasn't the case
Ama böyle degildi

Everything wasn't okay
Her sey yolunda degildi

I was left to cry there, waiting outside there
Orada aglamak üzere birakildim, disarda beklerken

Burning with a lost stare
Kayip bir bakisla yanarken

That's when I decided
O zaman karar verdim

Nakarat

Crying out loud
Sesli sekilde agliyorum

I'm crying out loud
Sesli sekilde agliyorum x2

Open your eyes
Gözlerini aç

Open up wide
Iyice aç

Why should I care
Neden umursayayim

'Cuz you weren't there when I was scared
Çünkü korktugumda orada degildin

I was so alone
O kadar yalnizdim ki

Why should I care
Neden umursayayim

'Cuz you weren't there when I was there
Çünkü ben oradayken den orada degildin

I was so alone
O kadar yalnizdim ki

Why should I care
Neden umursayayim

If you don't care then I don't care
Sen umursamiyorsan ben de umursamiyorum

We're not going anywhere
Hiçbir yere varamiyoruz{tekrar}

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »