Avril Lavigne - Leave You A Message Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Leave You A Message Sözleri, Avril Lavigne - Leave You A Message Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Leave You A Message Lyrics, Avril Lavigne - Leave You A Message Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Leave You A Message şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Leave You A Message Şarkı Sözleri
sorry i missed you...leave me a message.....
üzgünüm sana ... bana bir mesaj bırakın cevapsız .....

sittin here thinkin bout me and you !
oturmuş burada düşünmüyorum, ben ve sen
all the crazi that i wanna do with you [with you]
i ile yapmak istediğiniz tüm crazi [sizinle]
can you get home babe [can you get home babe]
Eğer [eve bebek alabilirsiniz] eve bebek alabilirsiniz
been gone 3 days feels like 3 weeks
oldu gitti 3 gün 3 hafta gibi geliyor
boi i swear you got me pheanin 4 you [4 you]
boi Beni 4 pheanin var yemin için [4]
so will you come home babe
böylece eve bebek gelecek

chourse:
i miss you..[i miss you]
i .. [i özledim] özledim
and i jus wanted 2..
i jus 2 istedim ..
leave you a message [leave you a message] 2x
Sen bak eve gelene kadar bekleyin can
cant wait til you come bak home
Bir mesaj 2x [size bir mesaj bırakın] bırakıyoruz
[baby baby] 3x

callin you textin you 1 for 3
Eve geleceksin eve bebek gelecek
hurry up im on an emergency 4 you [4 you]
acele im kadar [size 4] acil 4
will you come home babe,will you come home
Eğer 3 için 1 textin çağırdığını acayip zayıf bu kadar kötü şey var sende ...

got it so bad im so damn weak...
o im acayip zayıf o kadar kötü gitti
boi i swear you got me pheanin 4 you [4 you]
boi Beni 4 pheanin var yemin için [4]
and i cant take it no more
ve i cant kayıyor
baby i...[i want it] 3x
bebek i. .. 3x [i istiyorum]
right now...[i need it] 3x
şimdi ... 3x [i ihtiyacınız]
right now...[i want it] 3x
şimdi ... 3x [i ihtiyacınız]

baby get on your way and baby get here
bebek buraya yolunuzu ve bebek olsun

chourse:
i miss you..[i miss you]
i [i miss you] .. özlüyorum
and i jus wanted 2..
ve i jus 2 istedim ..
leave you a message ....baby[leave you a messag
Bir mesaj bırakmak .... bebek [Bir Mesajlar bırakın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »