Avril Lavigne - Kiss Me Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Kiss Me Sözleri, Avril Lavigne - Kiss Me Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Kiss Me Lyrics, Avril Lavigne - Kiss Me Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Kiss Me şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Kiss Me Şarkı Sözleri
Kiss me
Öp beni

out of the bearded barly
Sakallı engelin dışında

nightly
Her gece

beside the green green grass
Yeşil yeşil çimenlerin arasında

swing swing (swing swing)
Sallanış sallanış (sallanış sallanış)

swing the spinning step
Sallanış bükme adımı

you wear those shoes and
Bu ayakkabıları giyersin ve

i will wear that dress.
Ben o elbiseyi giyeceğim

ohhhh......

(chorus)
kiss me
Öp beni

beneath the milky twilight
Sütlü alaca karanlığın altında

lead me
Götür beni

out on the moonlit floor,
Ay ışığıyla aydınlanmış yerin dışına

lift your open hand
Açık ellerini kaldır

strike up the band and
Kayışı vur ve

make the fog lights dance
Sisli ışıklarda dans et

silver moon sparkling.
Parlayan gümüş ay.

So, kiss me.
Öyleyse, öp beni.

Kiss me (kiss me)
Öp beni (Öp beni)

Down by the broken treehouse
Kırılmış ağaç evinden aşağı

Swing me (swing me)
Salla beni (salla beni)

upon it's hanging tire,
Bu dış lastiğin üzerine asıyor

Bring bring (bring bring)
Getir getir (getir getir)

bring your flowerhat
Çiçek şapkanı getir

we'll take the trail marked on your
Senin üzerinde göze çarpan izi alacağız

father's map, ohhhhh
Babanın haritası,ohhh

(chorus)

instrumental section
Enstrümantal parça

OHHH....kiss me
OHHH�. Öp beni

beneath the milky twilight
Sütlü alaca karanlığın altında

lead me
Götür beni

out on the moonlit floor,
Ay ışığıyla aydınlanmış yerin dışına

lift your open hand
Açık ellerini kaldır

strike up the band and
Kayışı vur ve

make the fog lights dance
Sisli ışıklarda dans et

silver moon sparkling.
Parlayan gümüş ay.

So, kiss me.
Öyleyse öp beni.

So, kiss me.
Öyleyse öp beni.

(lalala lalala)
(lalala lalala)

So, kiss me.
Öyleyse öp beni.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »