Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Sözleri, Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Şarkı Sözü, Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Lyrics, Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - I Wanna Be A Supermodel Şarkı Sözleri
I don't care, what my teacher say
Öğretmenimin ne dediğiyle ilgilenmiyorum
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
And everyone, is gonna dress like me
Ve herkes benim gibi giyinecek
Wait and see
Bekle ve gör
When I'm a supermodel
Süper model olduğumda
And my hair, will shine like the sea
Ve saçlarım, deniz gibi parlayacak
And everyone, will wanna look, just like me
Ve herkes sadece benim gibi görünmek isteyecek
Cause I'm young,and I'm hip, and so beautiful
Çünkü ben gencim ve modernim ve öyle güzelim
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I'm young,and I'm hip, so beautiful
Ben gencim ve modernim ve öyle güzelim
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I wish that I, was like Tori Spelling
Keşke Tori Spelling gibi olsaydım
With a car like her's, and a dad like her's
Onunki gibi bir arabayla ve onunki gibi bir baba
And I, will show them how, how it was done
Ve onların nasıl olduğunu göstereceğim, bunun nasıl olduğunu
And that'd be fun; that'd be fun
Ve o eğlenceli olacak, o eğlenceli olacak
And I'd, write my school report
Ve okulumun gazetesinde yazacağım
On, why I love my jeans,
Üzerinde benim kotları neden sevdiğim,
Why I love my jeans
Neden kotları sevdiğim
And oh!, on my locker door
Ve oh ! dolap kapımda
It's the coolest thing, that you've ever seen
Şimdiye kadar gördüğün en serin şeydir
Cause I'm young,and I'm hip, so beautiful
Çünkü ben gencim ve modernim ve öyle güzelim
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I'm young,and I'm hip, so beautiful
Ben gencim ve modernim ve öyle güzelim
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I didn't, eat yesterday
Dün yemek yemedim
And I'm not going eat today
Ve bugün yemeyeceğim
And I'm not going eat tomorrow
Ve yarın yemeyeceğim
Cause I'm gonna be a supermodel
Çünkü ben süper model olacağım
So beautiful (beautiful)
Öyle güzel (güzel)
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I'm young,and I'm hip, so beautiful (beautiful)
Ben gencim ve modernim ve öyle güzelim (güzel)
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I'm young,and I'm hip, so beautiful (beautiful)
Ben gencim ve modernim ve öyle güzelim (güzel)
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım
I'm young,and I'm hip, so beautiful (beautiful), (beautiful)
Ben gencim ve modernim ve öyle güzelim (güzel) (güzel)
I'm gonna be a supermodel
Cause I'm young,and I'm hip, so beautiful (beautiful)
Çünkü ben gencim ve modernim ve öyle güzelim (güzel)
I'm gonna be a supermodel, (I'm gonna be a supermodel)
Süper model olacağım (Süper model olacağım)
I'm gonna be a supermodel, (I'm gonna be a supermodel)
Süper model olacağım (Süper model olacağım)
I'm gonna be a supermodel
Süper model olacağım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »