Avril Lavigne - I Can Do Better Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - I Can Do Better Sözleri, Avril Lavigne - I Can Do Better Şarkı Sözü, Avril Lavigne - I Can Do Better Lyrics, Avril Lavigne - I Can Do Better Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - I Can Do Better şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - I Can Do Better Şarkı Sözleri
I couldn't give a damn what you say to me
-bana söylediklerine lanet edemedim.
I don't really care what you think of me
-hakkımda olan düşüncelerini gerçekten takmıyorum
'cause either way you're gonna think what you believe
-inandığını düşüneceğin her iki yol için
there's nothing you could say that would hurt me
-söyleyebildiğin ve beni incitecek birşey yok.

I'm better off without you, anyway
-sen olmadan daha iyiyim , neyse
I thought it would be hard but I'm ok
-zor olacağını düşündüm ancak iyiyim
I don't need you if you're gonna be that way
-eğer böyle olacaksan sana ihtiyacım yok
'cause with me it's all or nothing!
-çünkü benimle herşey ya da hiçbirşeydir!

Bridge :
I'm sick of this shit!
-bu boktan bıktım!
Don't deny
-inkar etme
You're a waste of time
-sen bir zaman kaybısın
I'm sick of this shit
-bu boktan bıktım
Don't ask why!
-neden diye sorma!

Chorus :
I hate you now
-şimdi senden nefret ediyorum
So go away from me
-buyüzden benden uzak dur
You're gone, so long
-gittin, çok uzaklara
I can do better
-daha iyisini yapabilirim
I can do better
-daha iyisini yapabilirim
Hey, hey you
Hey, hey sen
I found myself again
-kendimi tekrar buldum
That's why, your gone
-nedeni, senin gitmendir
I can do better
-daha iyisini yapabilirim
I can do better
-daha iyisini yapabilirim

You're so full of shit
-zırvalıkla fazla dolusun
I can't stand the way you act
-yaptığın davranışlara dayanamıyorum
You just can't comprehend
-sadece kavrayamıyorsun
I don't think that you can handle it
-başa çıkabileceğini sanmıyorum
I'm way over
-yolun sonuyum

I will drink as much Lemoncello as I can
-içebileceğim kadar Lemoncello içeceğim
And I'll do it again and again…
-ve bunu tekrar yapacağım ve tekrar…
I don't really care what you have to say
-ne söylemen gerektiğini gerçekten umursamıyorum
Cause you know you know you're nothing
-çünkü hiç olduğunu biliyorsun

Bridge + Chorus

What'd you say ?
-ne söyleyecektin?
I told you so
-söyledim de
You know that
-biliyorsun
Cause I always know
-çünkü daima bilirim
Get outta my face
-kaybol karşımdan
Hey Hey
You're not my taste
-sen benim tipim değilsin
Hey Hey
I am so sick of you
-senden çok bunaldım
You're on my nerves
-benim sinirlerimdesin
I wanna puke
-kusmak istiyorum
Get outta my face
-kaybol karşımdan
Hey Hey
You're not my taste
-sen benim tipim değilsin


Chorus (2x)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »