Avril Lavigne - Hot Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Hot Sözleri, Avril Lavigne - Hot Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Hot Lyrics, Avril Lavigne - Hot Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Hot şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Hot Şarkı Sözleri
You're so good to me Baby Baby
-bence çok iyisin bebek

I wanna lock you up in my closet, when no one's around
-seni odama kilitlemek istiyorum, etrafta kimse olmadığı zaman
I wanna put your hand in my pocket, because you're allowed
-elini cebime koymak istiyorum, çünkü izinlisin
I wanna drive you into the corner, and kiss you without a sound
-seni köşeye götürmek istiyorum, ve sessiz bir şekilde öpmek istiyorum
I wanna stay this way forever, I'll say it aloud
-hep bu tarafta oturmak istiyorum, bunu yüksek sesle söyleyeceğim
Now you're in and you can't get out
-şimdi içeridesin ve çıkamazsın

You make me so hot
-beni azdırıyorsun
Make me wanna drop
-beni düşürtüyorsun
You're so ridiculous
-çok komiksin
I can barely stop
-ancak dururum
I can hardly breathe
-zor nefes alabiliyorum
You make me wanna scream
-çığlık atmamı sağlıyorsun
You're so fabulous
-mükemmelsin
You're so good to me Baby Baby
-bence çok iyisin bebek
You're so good to me Baby Baby
- bence çok iyisin bebek

I can make you feel all better, just take it in
-tamamen iyi hissetmeni sağlayabilirim, sadece bunu al
And I can show you all the places, you've never been
-ve sana şuana kadar hiç bulunmadığın yerlerin hepsini gösterebilirim
And I can make you say everything, that you never said
-ve sana hiç demediğin şeyleri söyletebilirim
And I will let you do anything, again and again
-ve herşeyi yapmana izin vereceğim, tekrar tekrar
Now you're in and you can't get out
-şimdi içeridesin ve çıkamazsın

You make me so hot
-beni azdırıyorsun
Make me wanna drop
-beni düşürtüyorsun
You're so ridiculous
-çok komiksin
I can barely stop
-ancak dururum
I can hardly breathe
-zor nefes alabiliyorum
You make me wanna scream
-çığlık atmamı sağlıyorsun
You're so fabulous
-mükemmelsin
You're so good to me Baby Baby
-bence çok iyisin bebek
You're so good to me Baby Baby
- bence çok iyisin bebek

Kiss me gently
-yavaşça öp beni
Always I know
-hep bilirim
Hold me love me
-sarıl bana sev beni
Don't ever go
-hiç gitme

You make me so hot
-beni azdırıyorsun
Make me wanna drop
-beni düşürtüyorsun
You're so ridiculous
-çok komiksin
I can barely stop
-ancak dururum
I can hardly breathe
-zor nefes alabiliyorum
You make me wanna scream
-çığlık atmamı sağlıyorsun
You're so fabulous
-mükemmelsin
You're so good to me
-bence çok iyisin

You make me so hot
-beni azdırıyorsun
Make me wanna drop
-beni düşürüyorsun
You're so ridiculous
-çok komiksin
I can barely stop
-ancak dururum
I can hardly breathe
-zor nefes alabiliyorum
You make me wanna scream
-çığlık atmamı sağlıyorsun
You're so fabulous
-mükemmelsin
You're so good to me Baby Baby
-bence çok iyisin bebek
You're so good to me Baby Baby
- bence çok iyisin bebek
You're so good
-çok iyisin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »