Avril Lavigne - Day Dream Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Day Dream Sözleri, Avril Lavigne - Day Dream Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Day Dream Lyrics, Avril Lavigne - Day Dream Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Day Dream şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Day Dream Şarkı Sözleri
could have been the one you noticed
-fark ettiğin birisi olabilirdim
I could have been all over you
-etrafında olabilirdim
I could have been like all the others
-diğerleri gibi olabilirdim
Is that what I'm supposed to do?
-o benim yapmak için inandığım mı?

It would have been really stupid
-gerçekten salaklaşmış olacaktı
If I would went home with you
-eğer senle eve gidecek olsaydım
To give you everything you wanted
-istediğin herşeyi vermek için
It would have been way too soon.
-yol çok yakında olacaktı

I try to be sensitive, I try to be tough
-duyarlı olmayı deniyorum,dayanıklı olmayı deniyorum
I try to walk away
-kurtulmayı deniyorum
I try to be innocent, I try to be rough
-zararsız olmayı deniyorum, açık saçık olmayı deniyorum
But I just want to play.
-sadece oynamak istiyorum.

You�re my Day Dream
-sen benim gün rüyamsın
Now that I've been thinking about you
-seni düşünmekte olduğum düşünülürse
Lately everytime I look at you
-son zamanlarda hep sana bakıyorum
I can't explain, I feel insane!
-açıklayamıyorum,çılgın hissediyorum!

I can't get away?
-kaçamıyorum
You�re my Day Dream, ya
-sen benim gün rüyamsın, ya

And you know, you're making me insane.
-Ve biliyorsun,beni deli ediyorsun
And you know you're doing it again
-ve biliyorsun,bunu yine yapıyorsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »