Avril Lavigne - Contagious Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Contagious Sözleri, Avril Lavigne - Contagious Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Contagious Lyrics, Avril Lavigne - Contagious Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Contagious şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Contagious Şarkı Sözleri
When you're around I don't know what to do
-sen etrafta olduğun zaman ne yapacağımı bilmiyorum
I do not think that I can wait
-bekleyebileceğimi sanmıyorum
To go over and to talk to you
-sana gitmek ve seninle konuşmak için
I do not know what I should say
-ne demeliyim bilmiyorum


And I walk out in silence
-ve ben sessizlik içinde terkederim
That's when i start to realize
-bu benim farketmeye başladığım zamandır
What you bring to my life
-hayatıma ne getirdiğini
Damn this guy can make me cry
-kahretsin bu adam beni ağlatabiliyor


It's so contagious
-o çok bulaşıcı
I cannot get it out of my mind
-onu kafamdan atamıyorum
It's so outrageous
-o çok fena
You make me feel so high
-beni muhteşem hissettiriyorsun


All the time
-tüm zamanlar


They all say that you're no good for me
-hepsi benim için iyi olmadığını söylüyor
But I'm too close to turn around
-ama fikrimi değiştirmeyecek kadar yakınım
I'll show them they don't know anything
-Onlara hiçbir şey bilmediklerini göstereceğim
I think I've got you figured out
-sanırım seni anlıyorum


So I walk out in silence
-ben sessizlik içinde terkederim
That's when i start to realize
-bu benim farketmeye başladığım zamandır
What you bring to my life
-hayatıma ne getidiğini
Damn this guy can make me smile
kahretsin bu adam beni güldürebiliyor


It's so contagious
-o çok bulaşıcı
I cannot get it out of my mind
-onu kafamdan atamıyorum
It's so outrageous
-o çok fena
You make me feel so high
-beni muhteşem hissettiriyorsun


I'll give you everything
-sana herşeyi vereceğim
I'll treat you right
-sana iyi davranacağım
If you just give me a chance
-bana sadece bir şans verirsen
I can prove I'm right
sana haklı olduğumu kanıtlayabilirim


It's so contagious
-o çok bulaşıcı
I cannot get it out of my mind
-onu kafamdan atamıyorum
It's so outrageous
-o çok fena
You make me feel so high
-beni muhteşem hissettiriyorsun


It's so contagious
-o çok bulaşıcı
I cannot get it out of my mind
-onu kafamdan atamıyorum
It's so outrageous
-o çok fena
You make me feel so high
-beni muhteşem hissettiriyorsun


All the time
-tüm zamanlar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »