Avril Lavigne - Alone Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Alone Sözleri, Avril Lavigne - Alone Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Alone Lyrics, Avril Lavigne - Alone Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Alone şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Alone Şarkı Sözleri
Uh uh, Uh uh oh
Uh uh, Uh uh oh

Hey man
HEY ADAMIM
Tell me what were you thinking?
SOYLE BANA NE DUSUNUYORSUN
What the hell were you saying?
NELER SOYLUYORSUN
Oh come on now
HADI AMA
Stop and think about it
DUR VE BIRAZ DUSUN
Hey now
HEY SIMDI
Maybe you should just listen
BELKI SADECE DINLEMELISIN
Maybe you should stop talking for a second
BELKI BI SANIYELIGINE KONUSMAYI KESMELISIN
Shut up
KAPA CENENI
Listen to me
BENI DINLE

You're so obvious
SEN COK ACIKSIN(ANLASILABILIR MANASINDA)
You're so oblivious
COK ILGISIZSIN
And now you wonder why you're the one alone
VE SIMDI MERAK EDIYOSUN NEDEN TEK YALNIZ OLAN SENSIN
So don't apologize
YANI KENDINI SAVUNMA
And you don't even realize you screwed it up this time
VE HALA NEDEN BU SEFER ISE YARAMADIGINI FARKEDEMEDIN BILE
Now you're the one alone
SIMDI TEK YALNIZ OLAN SENSIN

Uh uh, Uh uh oh
Uh uh, Uh uh oh

Hey bro
HEY KARDESIM
I'm just trying to let you know
SADECE BILMENI ISTIYORUM
You really think that you're special
GERCEKTEN OZEL OLDUGUNUMU SANIYORSUN
Oh come on now
HADI AMA
I've seen so much better
COK DAHA IYISINI GORDUM
Hey there
HEY SEN
Did you actually think that I cared?
GERCEKTEN ONEMSEDIGIMI MI DUSUNDUN
Don't know if you want to go there
ORAYA GITMEK ISTEDIGINI BILE BILMIYORSUN
Oh come on now
HADI AMA
Keep on, keep on dreaming
DEVAM ET DEVAM ET HAYAL KURMAYA

NAKARAT TEKRAR

If you, want to, be my uh uh oh
EGER BENIM UH UH UH OLMAK ISTIYOSAN
You know, you can't, play games
BILIYOSUN OYUNLAR OYNAYAMAZSIN
And you know what I mean
NE DEMEK ISTEDIGIMI BILIYOSUN
I'm sorry but you don't get my my uh uh oh
UZGUNUM AMA BENI UH UH OH ALAMAZSIN
I'm gone, you're still dreaming about me
BEN GITTIM SEN HALA BENIM HAKKIMDA HAYAL KUR
Over and over and over and over again
TEKRAR TEKRAR TEKRAR VE TEKRAR

NAKARAT TEKRAR

Uh uh, Uh uh oh
Uh uh, Uh uh oh

Uh uh, Uh uh oh
Uh uh, Uh uh oh

Alone.
Yanlız

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »