Avril Lavigne - Adia Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Adia Sözleri, Avril Lavigne - Adia Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Adia Lyrics, Avril Lavigne - Adia Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Adia şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Adia Şarkı Sözleri
Adia I do believe I failed you
Adia I know I let you down
Don't you know I tried so hard
To love you in my way
It's easy let it go...

Adia I'm empty since you left me
Trying to find a way to carry on
I search myself and everyone
To see where we went wrong
'Cause there's no one left to finger
There's no one here to blame
There's no one left to talk to, honey
And there ain't no one to buy our innocence
'Cause we are born innocent
Believe me adia, we are still innocent
It's easy, we all falter
Does it matter?

Adia I thought that we could make it
But I know I can't change the way you feel
I leave you with your misery
A friend who won't betray
I pull you from your tower
I take away your pain
And show you all the beauty you possess
If you'd only let yourself believe that
We are born innocent
Believe me adia, we are still innocent
It's easy, we all falter, does it matter?

We are born innocent
Believe me adia, we are still innocent
It's easy, we all falter, does it matter?
Believe me adia, we are still innocent
'Cause we are born innocent
Believe me Adia we are still innocent
It's easy, we all falter... but does it matter?


Ekleyenin yorumu:
originally by Sarah McLachlan
Try to align
Türkçe
Adia

Adia seni düşürdüğüme inanıyorum
Adia seni hayal kırıklığına uğrattığıma inanıyorum
Çok fazla denedim bilmiyor musun
Seni kendi yolumla sevmeyi
Bırakmak kolay...

Adia beni terkettiğinden beri boşum
Devam ettirmek için bir yol arıyorum
Kendimi ve herkesi soruşturuyorum
Nerede hata yaptığımızı görmek için
Çünkü parmakla gösterilebilecek kimse yok
Burada suçlanabilecek kimse yok
Konuşabileceğimiz kimse kalmadı, tatlım
Ve masumiyetimizi satın alabilecek kimse yok
Çünkü masum doğarız
İnan bana Adia, hala masumuz
Bu kolay, hepimiz sendeleriz
Bu önemli mi?

Adia yapabileceğimizi düşünmüştüm
Ama biliyorum hissettiklerini değiştiremiyorum
Seni sefaletinle terkediyorum
Sana ihanet etmeyecek bir arkadaş
Seni kulenden çekeceğim
Acını alıp götüreceğim
Ve sendeki bütün güzelliği göstereceğim
Eğer kendini bir inandırabilseydin
Hepimiz masum doğarız
İnan bana Adia, hala masumuz
Bu kolay, hepimiz sendeleriz, bu önemli mi?

Hepimiz masum doğarız
İnan bana Adia, hala masumuz
Bu kolay, hepimiz sendeleriz, bu önemli mi?
İnan bana Adia, hala masumuz
Çünkü hepimiz masum doğarız
İnan bana Adia hala masumuz
Bu kolay, hepimiz sendeleriz... ama bu önemli mi?

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »