Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Sözleri, Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Şarkı Sözü, Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Lyrics, Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arzu ŞahinArzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin şarkı sözlerinden önce Arzu Şahin isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Arzu Şahin, 9 Eylül 1978, Erzincan doğumludur. Tarzı türküdür.

Erzincanlı olmasına rağmen çocukluğu İstanbul'da geçti.

Dört yıl boyunca özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri alarak müzik hayatına başlamış oldu.

Ardından ilk olarak 1999 yılında 13 şarkılık "Ceylanım" albümünü çıkardı.

Şarkıcı Abidin Biter ile evli ve bir erkek çocuğu var..
Arzu Şahin - Sen Küçüksün Ölemezsin Şarkı Sözleri
Seher yeli seher yeli al yanina gotur
Hazin et sen sehel yeli
Al yanina gotur beni
Kurban olam karli daglar
Verin benim sevdigimi
Kurban olam karli daglar
Verin benim sevdigimi

Sen kucuksun olemezsin
Kefen bile giyemezsin
Kara toprak aldi seni
Istesende donemezsin donemezsin

Sen kucuksun olemezsin
Kefen bile giyemezsin
Karli daglar aldi seni
Istesende donemezsin donemezsin

Karli daglar dizi dizi
Viran ettin hanemizi
Karli daglar dizi dizi
Viran ettin evimizi
Kime yanak derdimizi
Verin benim sevdigimi
Kime yanak derdimizi
Verin benim sevdigimi

Sen kucuksun olemezsin
Kefen bile giyemezsin
Kara toprak aldi seni
Istesende donemezsin donemezsin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »