Arzu Şahin - Pirom Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arzu Şahin - Pirom Sözleri, Arzu Şahin - Pirom Şarkı Sözü, Arzu Şahin - Pirom Lyrics, Arzu Şahin - Pirom Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arzu ŞahinArzu Şahin - Pirom şarkı sözlerinden önce Arzu Şahin isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Arzu Şahin, 9 Eylül 1978, Erzincan doğumludur. Tarzı türküdür.

Erzincanlı olmasına rağmen çocukluğu İstanbul'da geçti.

Dört yıl boyunca özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri alarak müzik hayatına başlamış oldu.

Ardından ilk olarak 1999 yılında 13 şarkılık "Ceylanım" albümünü çıkardı.

Şarkıcı Abidin Biter ile evli ve bir erkek çocuğu var..
Arzu Şahin - Pirom Şarkı Sözleri
Yarim nedir benim senden
Dert üstüne dert çektiğim
Merhametin yok mu senin
Sızlamaz mı hiç yüreğin

Felek etmem sana minnet
Alacaksan al canımı
Kapanmadan varıp açsam
Dosta giden yollarımı

Eyvah pirom dara düştüm
Yanar tenim narda benim
Eyvah pirom zora düştüm
Yanar tenim narda benim

Aguymus sevdan dilberim
Icer serimden gecerim
Ben kendime yenik düştüm
Deva pirom biçareyim

Felek etmem sana minnet
Alacaksan al canımı
Kapanmadan varıp açsam
Dosta giden yollarımı

Eyvah pirom dara düştüm
Yanar tenim narda benim
Eyvah pirom zora düştüm
Yanar tenim narda benim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »