Arzu Şahin - Karagül Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arzu Şahin - Karagül Sözleri, Arzu Şahin - Karagül Şarkı Sözü, Arzu Şahin - Karagül Lyrics, Arzu Şahin - Karagül Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arzu ŞahinArzu Şahin - Karagül şarkı sözlerinden önce Arzu Şahin isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Arzu Şahin, 9 Eylül 1978, Erzincan doğumludur. Tarzı türküdür.

Erzincanlı olmasına rağmen çocukluğu İstanbul'da geçti.

Dört yıl boyunca özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri alarak müzik hayatına başlamış oldu.

Ardından ilk olarak 1999 yılında 13 şarkılık "Ceylanım" albümünü çıkardı.

Şarkıcı Abidin Biter ile evli ve bir erkek çocuğu var..
Arzu Şahin - Karagül Şarkı Sözleri
ben sende ülkemi sevdim
hüzün dolu yagmurlari
mor kanatli turnalari yar yar
ben sende rüzgari sevdim
alip götüren yillari
sakli kalan umutlari yaaar

ne yeminler bozdum
geceler büyürken sensiz
neyeminler bozdum yillar gecerken sensiz
ne yeminler bozdum tarifi bile imkansiz
senin icin hey kara gül

ben sende ugulari sevdim
yüregimden gelip gecen
sevda yüklü katarlari yar yar
ben sende seni sevdim
avuclarken yüzünü yahut dokunurken sessiz yaaaar

ne yeminler bozdum
geceler büyürken sensiz
neyeminler bozdum yillar gecerken sensiz
ne yeminler bozdum tarifi bile imkansiz
senin icin hey kara gül

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »