Arzu Şahin - Eyvah Piro Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arzu Şahin - Eyvah Piro Sözleri, Arzu Şahin - Eyvah Piro Şarkı Sözü, Arzu Şahin - Eyvah Piro Lyrics, Arzu Şahin - Eyvah Piro Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arzu ŞahinArzu Şahin - Eyvah Piro şarkı sözlerinden önce Arzu Şahin isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Arzu Şahin, 9 Eylül 1978, Erzincan doğumludur. Tarzı türküdür.

Erzincanlı olmasına rağmen çocukluğu İstanbul'da geçti.

Dört yıl boyunca özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri alarak müzik hayatına başlamış oldu.

Ardından ilk olarak 1999 yılında 13 şarkılık "Ceylanım" albümünü çıkardı.

Şarkıcı Abidin Biter ile evli ve bir erkek çocuğu var..
Arzu Şahin - Eyvah Piro Şarkı Sözleri
Yarim nedir benim senden
Dert üstüne dert çektiğim
Merhametin yok mu senin
Sızlamazmı hiç yüreğin

Felek etmem senin minnet
Alacaksan al canımı
Kapanmadan varıp aşsam
Yare giden yollarımı

Eyvah piro dara düştüm
Yanar tenim narda benim
Eyvah piro zora düştüm
Yanar tenim narda benim

Ağuymuş sevdan dilberim
İçer serimden geçerim
Ben kendime yenik düştüm
Deva piro biçareyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »