Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım Sözleri, Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım Şarkı Sözü, Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım Lyrics, Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arzu ŞahinArzu Şahin - Doruklara Sevdalandım şarkı sözlerinden önce Arzu Şahin isimli müzik grubu ile ilgili kısaca bilgi;

Arzu Şahin, 9 Eylül 1978, Erzincan doğumludur. Tarzı türküdür.

Erzincanlı olmasına rağmen çocukluğu İstanbul'da geçti.

Dört yıl boyunca özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri alarak müzik hayatına başlamış oldu.

Ardından ilk olarak 1999 yılında 13 şarkılık "Ceylanım" albümünü çıkardı.

Şarkıcı Abidin Biter ile evli ve bir erkek çocuğu var..
Arzu Şahin - Doruklara Sevdalandım (Düet Yavuz Bingöl) Şarkı Sözleri
(Arzu Şahin)
Filiz filiz harelendim dağlara uymak için
Kan gölünde kurulandım hayatı duymak için
Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için
Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için

Katarlar gelir geçer bir geceden bir geceye
Yüreğim yare yare iz bırakır bin acıya
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya

(Yavuz Bingöl)
Geyik kokusu duydum Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin
Uyandım birden bire hadi dedim yüreğim gidelim bu şehirden
Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden
Yorgunum çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var
Yinede yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına
Düşmanlarım ulaşamazlar düşmanlarım ulaşamazlar

(Arzu Şahin)
Denizlerde dalgalandım taşları oymak için
Doruklara sevdalandım kışa doymak için
Irmaklarda durulandım dağları duymak için
Irmaklarda durulandım dağları duymak için

Şarkılar gelir geçer bir heceden bir heceye
Yüreğim yare yare yankılanır bin acıya
Gün olur ufalanır karanlıklar bin parçaya
Gün olur ufalanır karanlıklar bin parçaya

(Yavuz Bingöl)
Bir kuş çiz yavrum yüzüme göz yaşımla
Bir kuş tel tel kirpiklerim kanat olsun
Bir kuş çırpınan kalbi dudağımda
Bir kuş yavrum sıcaklığı beni bulsun
Bahar gelmiş balam benim
Bahar gelmiş dayanmış
Dalda yaprak bebeciğim
Suda kökük uyanmış
Kuzulara özenmiş kızım benim
Körpe sesler dinlermiş
Ay ışığında yanmış yavrucağım onun için beyazmış

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »