Ziynet Sali - Mevsimsizim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ziynet Sali - Mevsimsizim Sözleri, Ziynet Sali - Mevsimsizim Şarkı Sözü, Ziynet Sali - Mevsimsizim Lyrics, Ziynet Sali - Mevsimsizim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ziynet Sali Şarkı SözleriZiynet Sali - Mevsimsizim şarkı sözlerinden önce Ziynet Sali ile ilgili kısa bilgi;

Yunanca şarkıları Türkçe sözlerle yeniden seslendiren Ziynet Sali, 29 Nisan 1975, Kuzey Kıbrıs doğumludur.

1994 - 1999 yılları arasında istanbul'a gelerek İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı'nı okumuş ve dördüncülükle bitirmiştir.

2000 yılında Dost Müzik plak şirketinden yayınlanan ilk albümü “BA-BA” piyasaya sürülmüştür. Son Osmanlı Yandım Ali ve Çılgın Dersane Kampta filmlerinde rol alarak sinema oyunculuğuda yaptı.

2009 yılında 13. İstanbul FM Müzik Ödülleri, En İyi Şarkı, Beste Ve Söz (Beş Çayı) ve 2011 yılında 17. Kral Müzik Ödülleri, Radyolarda En Çok Çalınan Şarkı (Rüya) gibi bir çok ödülleri bulunmaktadır.

Sanatçı katıldığı şov programlarında verdiği röportajlarda doğallığı ve sıcak kanlılığı ile dikkat çekmektedir.

DOĞAN MÜZİK YAPIM şirketi ile 2015 yılında No:6 isimli 11 şarkılık müzik albümü çıkardı.
Ziynet Sali - Mevsimsizim Şarkı Sözleri
Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Markos Koumaris

Kendimi attım kucağına aşkın
Bugünleri de gördüm ya şükür
Yollar bizim dört teker üstü
Şimdi nereye istersen sür

Sarı günyüzü mavi gökyüzü
Tersi de olur bozulmaz büyü
Mevsimsizim istisnasız
Nereye istersen gelirim ben

Unutturdun bana evvelimi dertlerimi
Ben sorsam susardı konuşturdun katilimi
Benden sana söz ben de bulucam katilini

Aradığım yerde aklındayım
Yıldızların altındayım
Gözümün feri canımın içi
Sade seninim sen istersen

Paradan puldan kuldan mıdır
Aşktan meşkten yaştan mıdır
Bi telaş hali hoppala güm güm
Kafayı değiştir her yer bizim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »