Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Sözleri, Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Şarkı Sözü, Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Lyrics, Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep DizdarZeynep Dizdar - Kendine İyi Bak şarkı sözlerinden önce Zeynep Dizdar ile ilgili kısaca bilgi;

Zeynep Dizdar, 14 Temmuz 1976; Kadıköy, İstanbul doğumludur.

Yolun Açık Ola isimli ilk müzik albümünü 1997 yılında çıkardı.

İkinci albümü için tam sekiz yıl bekledi.

Benim hedefim popüler yüz olmak yerine asıl işim olan müzikde kalıcı olmak; bunun içinde dünya standartlarında ki yıldızları takip ediyorum diyen ve iyi bir vokal olmasının yanı sıra çok da iyi bir besteci olan Zeynep Dizdar, bir çok ünlü kişiye de şarkılar yapmıştır.

ÜÇÜNCÜ GÖZ MÜZİK isimli yapım şirketi ile Temmuz 2015 tarihinde 10 şarkılık Gözül Oyunu isimli albümünü çıkardı.
Zeynep Dizdar - Kendine İyi Bak Şarkı Sözleri
Söz: Emrah Albayrak
Müzik: Emrah Albayrak

Bu kadarmış bu aşkın miadı
Yaşandı bitti bomboş bir gönül mirası
Yolun açık olsun budur bunun duası
Yine bak kim oldu rezil rüsfası

Denenmişi denemekten geçtim
Yanlışların uzerini örttüm
Yüksek yüksek duvarları ördüm
Son çıkışı kaçırmadım döndüm

Sen aşktan ne anlarsın gitgide batarsın
Kendine iyi bak arasıra yazarsın
Hep söyledim az ışittim sonra sonra anlarsın
Şimdi nasıl mutluyum görsen inanmazsın

Sen asktan ne anlarsın tadımı kaçırırsın
Kendine iyi bak arasıra yazarsın
Benim kıymetimi sen sonra sonra anlarsın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »