Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Sözleri, Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Şarkı Sözü, Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Lyrics, Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep DizdarZeynep Dizdar - Evlenelim Mi şarkı sözlerinden önce Zeynep Dizdar ile ilgili kısaca bilgi;

Zeynep Dizdar, 14 Temmuz 1976; Kadıköy, İstanbul doğumludur.

Yolun Açık Ola isimli ilk müzik albümünü 1997 yılında çıkardı.

İkinci albümü için tam sekiz yıl bekledi.

Benim hedefim popüler yüz olmak yerine asıl işim olan müzikde kalıcı olmak; bunun içinde dünya standartlarında ki yıldızları takip ediyorum diyen ve iyi bir vokal olmasının yanı sıra çok da iyi bir besteci olan Zeynep Dizdar, bir çok ünlü kişiye de şarkılar yapmıştır.

ÜÇÜNCÜ GÖZ MÜZİK isimli yapım şirketi ile Temmuz 2015 tarihinde 10 şarkılık Gözül Oyunu isimli albümünü çıkardı.
Zeynep Dizdar - Evlenelim Mi Şarkı Sözleri
Söz: Zeynep Dizdar
Müzik: Zeynep Dizdar

Ask için herşeyi yapabilirim
Belli olmaz uçabilirim
Sarhoş kalbim ne yöne çekse giderim
Ask için her şeyi yapabilirim
Patron kalbim ben değilim
Yolu o bilir bir saniye durmaz şaşmaz
Bana diyorsun ki hayatında biri var mı
İşte soylüyorum sensin hayatım
Bana soruyorsun kalbinde aşk var mı
Sensin o sensin benim aşkım
Sensiz olmaz nefes alamıyorum
Tutuldu dilim bak konuşamıyorum
Boyutları aşıp Venüse gidelim mi
Bu sene seninle evlenelim mi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »