Shakira - Your Embrace Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Your Embrace Sözleri, Shakira - Your Embrace Şarkı Sözü, Shakira - Your Embrace Lyrics, Shakira - Your Embrace Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Your Embrace şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Your Embrace Şarkı Sözleri ve Çevirisi

Tell me, what's the use
Of a twenty-four inch waist
If you don't touch me?
Tell me, what's the use again
Of being on TV every day
If you don't watch me?

söyle bana.60 cm belin ne anlamı var
eğer sen bana dokunmuyorsan
söyle bana,hergün tv de olmaının ne anlamı war
eğer sen beni izlemiyorsan

This house is full of emptiness
My closet's full of dresses
That I'll never wear
My life is full of people
But you're my only friend
My best friend

bu ev bomboş
dolabım kıyafetlerle dolu
asla giymayeceğim kıyafetlerle
hayatım insanlarla dolu
ama sen benim tek arkadaşımsın
en yakın arkadaşım

Hope it isn't too late
To say "I love you"
Hope it isn't too late to say
That without you this place looks like London
It rains every day
Don't you know it, babe
I'm only half a body
Without your embrace

umarım 'seni seviyorum'demek için çok geç olmaz
umarım söylemek için çok geç olmaz
sen olmadan bu yeraynı londra gibi
her gün yağmur yağıyor
bilmiyormusun bebeğim
ben yarım bir vücudum
senin sevgin olmadan

Let me tell you what
My heart is an unfurnished room
Any suggestions?
Don't have to tell you more than that
'Cause no one knows me like you do
Without exception

sana ne olduğunu söyleyeyim
benim kalbim boş bir oda
herhangi bir tavsiye?
beni bundan daha fazlasını söylemek zorunda bırakma
çünkü kimse senin gibi beni tanımıyor
istisnasız

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »